Tänker inte blogg längre... :/

Jag insåg hur skönt det var att inte behöva bry sig om blogg-inlägg så nu slutar jag blogga. Jag ska ta bort alla blogg-inlägg som inte handlar om foto och sen göra detta till en foto blogg. :) Såm jag tar inte bort bloggen utan gör bara om den lite tills jag hittar ett bättre söknamn. :) Ni får gärna fortsätta följa men jag kommer bara uppdatera ibland när jag gort något som fotograf eller tagit bra bilder. ;P Jag bryr mig inte om läsare längre och kommer bara att blogga lite för att spara alla bra foton på samma ställe. ;) Puss! <3

Kommentera här!
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

träligt ju

2011-06-30 @ 12:54:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback